سیاسی

وزرای کشور کویت و عراق گسترش همکاری‌های امنیتی را بررسی کردند

وزیر کشور کویت با همتای عراقی خود در خصوص گسترش همکاری‌ها و هماهنگی‌های امنیتی بین دو کشور و مقابله با انواع قاچاق و ورود غیرقانونی از طریق گذرگاه‌های مرزی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر کشور کویت با همتای عراقی خود در خصوص گسترش همکاری‌ها و هماهنگی‌های امنیتی بین دو کشور و مقابله با انواع قاچاق و ورود غیرقانونی از طریق گذرگاه‌های مرزی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش الشرق الاوسط، در بیانیه وزارت کشور کویت در این باره آمده است: شیخ فهد یوسف سعود الصباح معاون اول نخست وزیر، وزیر دفاع و وزیر کشور کویت با سپهبد عبدالامیر کامل الشمری وزیر کشور عراق و هیئت همراه وی در خصوص راه‌های تقویت روابط امنیتی دو کشور گفت‌وگو کردند.

دو طرف در این نشست درباره راه‌های هماهنگی امنیتی و تبادل اطلاعات به منظور تقویت همکاری‌های امنیتی به گونه‌ای که قبضه امنیتی را در مقابله با انواع قاچاق و نفوذ و ورود غیر قانونی از طریق گذرگاه‌های مرزی مشترک بین دو کشور تشدید کند؛ بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر کشور کویت همچنین از همتای عراقی خود به دلیل تلاش‌های انجام شده برای ارتقای همکاری‌های امنیتی بین دو کشور تقدیر کرد.

پیش از این شیخ مشعل الاحمد امیر کویت و همچنین شیخ صباح خالد الحمد الصباح ولیعهد این کشور از وزیر کشور عراق استقبال کرده بودند.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا