اقتصادیسیاسی

امضای یادداشت تفاهم قطر و امریکا در خصوص تقویت امنیت هوانوردی غیرنظامی

قطر و امریکا یادداشت تفاهمی در خصوص افزایش امنیت هوانوردی غیرنظامی بین دو کشور امضا و در خصوص فعالیت‌های حمل و نقل و هوانوردی غیرنظامی و راه‌های تقویت و توسعه آنها بحث و تبادل نظر کردند.

میدل ایست نیوز: قطر و امریکا یادداشت تفاهمی در خصوص افزایش امنیت هوانوردی غیرنظامی بین دو کشور امضا و در خصوص فعالیت‌های حمل و نقل و هوانوردی غیرنظامی و راه‌های تقویت و توسعه آنها بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش الخلیج آنلاین، این تفاهم‌نامه توسط محمد بن فالح الهاجری، مدیر فعالیت‌های اداره کل هواپیمایی کشوری قطر و «تیمی دیویس» سفیر امریکا در قطر امضا شد.

جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل قطر پس از امضای این تفاهم‌نامه با سفیر امریکا در دوحه دیدار و با وی روابط دوجانه بین دو کشور دوست را به ویژه در زمینه حمل و نقل بررسی کرد.

گفتنی است اداره کل هوانوردی غیر نظامی قطر در ماه فوریه یادداشت تفاهمی با شرکت امریکای مرکزی برای خدمات ناوبری هوایی با هدف تقویت همکاری‌ها در بخش هوانوردی غیرنظامی امضا کرد.

دوحه امضای این تفاهم‌نامه را در راستای سومین راهبرد توسعه ملی با هدف تقویت موقعیت جهانی خود در عرصه حمل و نقل هوایی و ایجاد انگیزه برای دیجیتالی کردن وسایل مختلف و بهره مندی از زیرساخت های پیشرفته در کشور عنوان کرده است.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا