سیاسی

تداوم حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به چند شهر و اردوگاه در کرانه باختری یورش برده و چند نفر را زخمی کردند.

میدل ایست نیوز: ارتش رژیم صهیونیستی به چند شهر و اردوگاه در کرانه باختری یورش برد.

به گزارش «روسیا الیوم»، جمعیت هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک جوان و سه کودک 9، 10 و 13 ساله در اثر اصابت ترکش گلوله شلیک شده توسط نیروهای صهیونیستی در اردوگاه عسکر واقع در شرق نابلس در کرانه باختری خبر داد.

منابع محلی گزارش دادند که پس از حمله نیروهای صهیونیستی به اردوگاه عسکر، در میان یورش به منازل غیر نظامیان، درگیری‌هایی آغاز شد. منابع مذکور این درگیری‌ها را «شدید» خواندند.

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر در منطقه مسکونی نابلس، به یک مجتمع مسکونی هجوم بردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه یک جوان دانشجو را پس از یورش به منزل خانواده‌اش، در یکی از شهرک‌های شرق شهر قلقیلیه بازداشت کرد.

بنا بر اعلام رسانه‌های فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در میان ممنوعیت تردد، به شهر و دو اردوگاه طولکرم یورش و زیرساخت‌های آن‌ها را تخریب کرد.

خبرگزاری فلسطین (وفا)، اعلام کرد که در میان پرواز با فاصله کم هواپیماهای جاسوسی بر فراز شهر و اردوگاه‌های طولکرم، شمار زیادی از خودرو‌های نظامی و بولدوزر‌های رژیم اشغالگر از محور غربی وارد شهر شدند.

این رسانه افزود که گشت‌ها در خیابان‌های شهر به ویژه خیابان مسجد المرابطین، میدان های العلیمی و خضوری و اطراف بیمارستان تخصصی الاسراء، خیابان نابلس و خیابان‌های شرقی منتهی به اردوگاه طولکرم مستقر شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی خودرو‌های نظامی سنگین را در تمامی ورودی‌های طولکرم مستقر کردند.

در این میان، نیروهای اشغالگر بیمارستان دولتی ثابت و بیمارستان تخصصی الاسراء شهر را محاصره کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی تک تیرانداز‌های خود را بر ساختمان‌های مناطق مختلف شهر مستقر و اردوگاه طولکرم را محاصره کردند.

منابع اعلام کردند که نیروهای اشغالگر نیروهای مطبوعاتی که در حال پوشش اخبار و حوادث بودند را در اطراف میدان الیونس در منطقه شمالی شهر بازداشت کردند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا