اجتماعیسیاسی

پیش‌بینی حضور 6 میلیون زائر در دهه نخست ماه محرم در کربلا

استاندار کربلا بر تکمیل همه مقدمات برای احیای زیارت عاشورا در این استان تاکید و پیش بینی کرد که 6 میلیون زائر در دهه نخست ماه محرم مشارکت داشته باشند.

میدل ایست نیوز: نصیف الخطابی، استاندار کربلا بر تکمیل همه مقدمات برای احیای زیارت عاشورا در این استان تاکید و پیش‌بینی کرد که 6 میلیون زائر در دهه نخست ماه محرم مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وی گفت که نشستی امنیتی با حضور وزیر کشور و فرماندهان ستاد عملیات مشترک و دستگاه های امنیتی دیگر پیش از آغاز ماه محرم برگزار شد.

الخطابی افزود که همه مقدمات امنیتی و خدمات ویژه احیای مراسم عاشورا طی روزهای باقیمانده تا شب دهم محرم تکمیل شده است.

استاندار کربلا اشاره کرد که خدمات آماده است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 6 میلیون زائر طی زیارت عاشورا که 10 روز ادامه دارد مشارکت کنند.

وی گفت که پس از عاشورا آماده زیارت اربعین می شویم که انتظار می رود شمار زائران به 23 میلیون برسد و اقدامات بسیاری برای این زیارت نیز انجام خواهد شد.

استاندار کربلا گفت که همه مقدمات انجام شده و طرح‌های خدماتی بررسی شده است و اهالی کربلا و موکب های حسینی و استانداری به صورت گسترده‌ای برای ارائه خدمات به زائران همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد که گرما یک چالش است و ما به ارائه خدمات بیشتر و سازوکارهایی برای حفاظت از زائران نیازمندیم و اقداماتی در این خصوص اتخاذ کردیم.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا