سیاسی

ابراز نگرانی خانواده‌های اسرای صهیونیست از کارشکنی نتانیاهو بر سر راه توافق

رسانه‌های عبری گزارش دادند که خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه از تشدید اختلافات میان نتانیاهو و روسای موساد و شاباک بر سر توافق مبادله اسرا نگران هستند.

میدل ایست نیوز: رسانه‌های عبری گزارش دادند که خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه از تشدید اختلافات میان نتانیاهو و روسای موساد و شاباک(سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) بر سر توافق مبادله اسرا نگران هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه یدیعوت احرونوت اعلام کرد که این خانواده‌ها از اینکه شروط جدید نتانیاهو  ممکن است مذاکرات را به بن‌بست بکشاند، ابراز نگرانی کردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست، اقدامات غیرمسئولانه نتانیاهو که ممکن است تلاش‌ها برای آزادی فرزندانشان را بی‌نتیجه بگذارد، محکوم کردند.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان هاآرتص نیز به نقل از برخی منابع حاضر در مذاکرات تاکید کرد که مواضع نتانیاهو دستیابی به توافق مبادله اسرا را سخت‌تر خواهد کرد.

آنها اعلام کردند که خواسته نتانیاهو مبنی بر جلوگیری از بازگشت مبارزان مقاومت به شمار نوار غزه امکان دارد تلاش‌ها برای امضای توافق مبادله اسرا را به شکست بکشاند.

هاآرتص به نقل از این منابع گفت مخالفت نتانیاهو با عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا امکان دارد تلاش برای رسیدن به توافق را بی‌نتیجه بگذارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا