اجتماعی

بازدید وزیر کشور ایران از پایانه مرزی الشیب/چذابه

وزیر کشور ایران در راستای بازدید و بررسی نحوه تردد زائرین و زیرساخت‌های پایانه مرزی الشیب/چذابه، در این مکان حضور یافت.

میدل ایست نیوز: احمد وحیدی وزیر کشور ایران به همراه «جلال ستاره» جانشین مرزبانی فراجا و هیئت همراه، در راستای بازدید و بررسی نحوه تردد زائرین و همچنین زیرساخت های پایانه مرزی چذابه، در این پایانه حضور یافته و از مسیرها و گیت های مختلف پایانه مرزی چذابه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در ادامه این بازدید وحیدی و ستاره و مسئولان استان خوزستان ایران از مسیرهای منتهی به کشور عراق بازدید و همچنین برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) و رفع کمبودهای موجود در فرصت باقیمانده و انجام تمهیدات لازم دستورات ویژه به مراجع ذیربط داده شد.

وزیر کشور ایران در پایان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات تاثیرگذار مرزبانان در پایانه مرزی چذابه، تلاش و ایستادگی شبانه روزی آنها را در خدمت به زائرین قابل تقدیر و ستایش خواند.

گفتنی است در 11 ژوئیه، وزیران کشور عراق و ایران برای بازدید مشترک از مرز خسروی، وارد این مرز بین‌المللی شدند و بر سر تسهیل تردد زائران اربعین بین دو کشور توافق کردند.

شایان ذکر است وزیر کشور عراق در جریان بازدید از مرز مهران به همراه همتای ایرانی خود گفت که دولت عراق آمادگی کامل برای برگزاری اربعین را دارد.

منبع
ایلنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا