اجتماعیسیاسی

تشکیل اتاق عملیات سازمان رسانه و ارتباطات عراق برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران

 رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق از تشکیل یک اتاق عملیات میدانی در شهر کربلا با هدف اطمینان از ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت و مطمئن در ایام عاشورا خبر داد.

میدل ایست نیوز: رئیس سازمان رسانه و ارتباطات عراق از تشکیل یک اتاق عملیات میدانی در شهر کربلای معلا با هدف اطمینان از ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت و مطمئن در ایام عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، علی الموید رئیس سازمان رسانه ها و ارتباطات عراق تصریح کرد این سازمان با همکاری شرکت‌های تلفن همراه فعال در این کشور، به منظور اجرای یک طرح جامع برای بهبود زیرساخت های ارتباطی در کربلا تلاش می کند و به دنبال آن است تا اطمینان حاصل کند عملکرد شبکه های تلفن همراه به شکلی روان جریان داشته باشد.

علی الموید عنوان کرد: این طرح میدانی شامل گسترش حوزه پوشش شبکه و افزایش ظرفیت شبکه های تلفن همراه و نصب دکل های ارتباطی اضافی در مناطقی خواهد بود که تراکم زائران در آنجا بسیار بالا است.

وی خاطر نشان کرد، این سازمان همچنین تیم‌های پشتیبانی فنی تخصصی در نظر گرفته است که به صورت شبانه روزی فعالیت کنند و بتوانند در مواقعی که شبکه تلفن همراه در معرض مشکلات اضطراری قرار می‌گیرد، کمک‌های استثنایی انجام دهند و ما بتوانیم در نهایت از این موضوع اطمینان حاصل کنیم که زائران یک تجربه خوب ارتباطاتی بسیار روان و مطمئن خواهند داشت.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا