سیاسی

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرمانده تیپ خان یونس در حماس

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که فرمانده تیپ خان یونس در کتائب القسام، را در حمله ای هوایی در غزه به شهادت رسانده است.

میدل ایست نیوز: ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که رافع سلامه، فرمانده تیپ خان یونس در کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس را در حمله ای هوایی در غزه به شهادت رسانده است.

به گزارش آناتولی، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی ایکس آمده است که جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته، بنابر داده های اطلاعاتی سازمان اطلاعات و شاباک، رافع سلامه، فرمانده تیپ خان یونس در حماس را به شهادت رسانده است.

در این بیانیه آمده است که سلامه از بارزترین نزدیکان به محمد الضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس و از برنامه ریزان و عاملان حمله 7 اکتبر 2023 است.

ارتش رِژیم صهیونیستی ادعا کرد که سلامه، عملیات پشتیبانی جنگ و طرح های دفاع حماس در عملیات «الجرف الصامد» را رهبری کرد و مسئول همه طرح های تونل در منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه بود.

این ارتش در بیانیه اش افزود که رافع سلامه در سال 2016، فرماندهی تیپ خان یونس در حماس را به جای یحیی سنوار دریافت کرد و ناظر دو عملیات تهاجمی در تونل بود که توسط عملیات «حارس الأسوار» در سال 2021 خنثی سازی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی، سلامه را متهم کرد که رهبر رزمندگان حماس در تیپ خان یونس و مسئول همه عملیات شلیک راکتی از خان یونس به سمت اراضی اشغالی فلسطین بود.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا