سیاسی

تصمیم حماس برای متوقف کردن مذاکرات آتش‌بس

حماس قصد دارد به علت سیاست وقت‌کشی رژیم صهیونیستی، مذاکرات آتش‌بس درباره غزه را متوقف کند.

میدل ایست نیوز: یکی از رهبران جنبش مقاومت حماس با تاکید بر سلامت بودن محمد ضیف از فرماندهان این جنبش پس از شایعات روز گذشته رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور وی، از متوقف کردن مذاکرات آتش بس با این رژیم خبر داد.

به گزارش الحره، یکی از رهبران ارشد جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد این جنبش تصمیم گرفته است مذاکرات با اسرائیل را در خصوص آتش‌بس در نوار غزه متوقف کند.

این رهبر حماس که هویت او فاش نشده است در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، طی تماس‌ها و گفت‌وگوهای تلفنی به میانجی‌ها و برخی از طرف‌های منطقه‌ای اطلاع داده است که این جنبش تصمیم گرفته است مذاکرات با تل آویو را متوقف کند.

هنیه علت اتخاذ این تصمیم را جدی نبودن اسرائیل و ادامه سیاست وقت‌کشی و مانع‌تراشی مستمر و ارتکاب کشتار علیه غیرنظامیان بی‌دفاع دانست.

در همین ارتباط، خلیل الحیه معاون رئیس جنبش حماس در غزه، هدف قرار گرفتن محمد الضیف در حمله اسرائیل به منطقه المواصی را تکذیب کرد و از سلامتی و خوب بودن حال او خبر داد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی روز گذشته منطقه المواصی در جنوب نوار غزه را هدف حملات و بمباران‌های شدید قرار داد که طی آن ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا