سیاسی

در پی تحرکات داعش صورت گرفت؛
حضور رئیس ستاد کل ارتش عراق در دیالی

یک هیئت امنیتی به ریاست رئیس ستاد کل ارتش عراق در پی تحرکات سازمان تروریستی داعش در استان دیالی، به این استان سفر کرد.

میدل ایست نیوز: عبدالامیر یارالله رئیس ستاد کل ارتش عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک در راس یک هیئت امنیتی بلندپایه وارد استان دیالی شدند.

به گزارش «الفرات نیوز»، این سفر در راستای اطلاع از اوضاع امنیتی و آخرین تحولات استان انجام شده است.

معاون رئیس ستاد عملیات دیالی و فرمانده نیروی زمینی و مدیر اطلاعات نظامی، به همراه یارالله وارد دیالی شدند.

گفتنی است روز گذشته واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از هلاکت چند تروریست در عملیاتی امنیتی در باغ‌های منطقه «العیط» در استان دیالی خبر داد.

در 12 ژوئیه نیز فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از کشته شدن دو تروریست که یکی از آنها از سرکردگان خطرناک داعش در دیالی بود، خبر داد.

نیروهای امنیتی عراق با مشارکت نیروهای ارتش و پلیس دولت فدرال، از روز جمعه در باغ‌های منطقه العیط در منطقه خان بنی سعد در استان دیالی عملیات نظامی اجرا می‌کنند.

با کاهش حملات سازمان تروریستی داعش و هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیرنظامی عراق به ویژه در استان‌های دیالی، کرکوک، صلاح الدین، نینوا و الانبار و پس از حمله هوایی ارتش عراق علیه این سازمان تروریستی، در ماه‌های گذشته، استان‌های عراق شاهد آرامش امنیتی نسبی بوده‌اند.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق نیز اخیرا دستور تداوم حمله به عناصر باقی مانده داعش و اجرای عملیات پیش‌دستانه علیه این سازمان تروریستی با نظارت فرماندهی عملیات مشترک را صادر کرد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا