سیاسی

اعلام آمادگی فتح برای شرکت در مذاکرات گروه‌های فلسطینی در چین

جنبش فتح اعلام کرد در مذاکرات چین که قرار است بین گروه‌های فلسطینی در پکن برگزار شود، شرکت می‌کند.

میدل ایست نیوز: جنبش فتح برای مشارکت در گفت‌وگوهای گروه‌های فلسطینی که قرار است در چین با هدف پایان دادن به اختلاف و انقسام این گروه‌ها برگزار شود، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روسیا الیوم، جنبش فتح روز چهارشنبه با اعلام آمادگی خود برای شرکت در «گفت‌وگوی چین» برای پایان دادن به اختلافات داخلی گروه‌ها و تحقق وحدت سیاسی و جغرافیایی، از همگان خواست به مسئولیت‌های خویش برای نجات این طرح ملی و جلوگیری از شکست مسئولیت پذیر باشند.

منذر الحایک، سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد این جنبش با هیئتی به ریاست «محمود العالول» ملقب به «ابوجهاد» معاون رئیس جنبش فتح در گفت‌وگوهای چین شرکت خواهد کرد.

وی افزود: جنبش فتح از همگان می‌خواهد با توجه به شرایط سختی که مسئله فلسطین با آن روبه‌روست، مسئولیت کامل را بر عهده گیرند و برای نجات مردم فلسطین از هولوکاستی که اسرائیل به راه انداخته و برای جلوگیری از شکست طرح ملی، منافع عمومی ملی را در اولویت قرار دهند.

گفتنی است پیش از این، دو رهبر جنبش‌های حماس و فتح اعلام کردند گروه‌های فلسطینی از جمله این دو جنبش، در ماه ژوئیه امسال برای حل اختلافات عمیق، مذاکرات وحدت ملی را در چین برگزار خواهند کرد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا