سیاسی

هشدار نصرالله به رژیم صهیونیستی در باره حمله زمینی به لبنان

دبیرکل حزب الله درباره پیامدهای هرگونه حمله زمینی به لبنان هشدار داد و خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: اگر تانک‌های شما به لبنان و جنوب آن بیایند دیگر دچار کمبود تانک نخواهید شد، زیرا هرگز تانکی برای شما نخواهد ماند.

میدل ایست نیوز: دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی ضمن درود بر شهدای لبنان و غزه و عرض تسلیت به خانواده های شهدا و آرزوی عافیت برای مجروحان، اهالی غزه را نمونه ای از الگوی صبر و استقامت این روزگار دانست و قهرمانی و فداکاری های آنها را به معجزه تشبیه کرد.

به گزارش المیادین، حسن نصرالله خطاب به کسانی که در پی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، گفت: به کسانی که از ما  می‌خواهند این رژیم غاصب را به رسمیت بشناسیم و روابطمان را با آن عادی سازیم، آنچه را یادآور می شوم که اباعبدالله الحسین علیه السلام در بحبوحه محاصره فرمودند و تصریح کردند: من با دست خودم، خویش را در برابر شما ذلیل نخواهم کرد و به مانند بردگان تو را به رسمیت نخواهم شناخت. من خطاب به کسانی که از ما می‌خواهند از حمایت از مظلومان و مقابله با متجاوزان به غزه دست برداریم و جنگ را بی‌اهمیت جلوه می‌دهند، می‌گویم ذلت از ما دور باد.

دبیر کل حزب الله با اشاره به حمایت یمنی‌ها از مقاومت تاکید کرد یمن توانست مانع از عبور کشتی‌ها از دریای سرخ به مقصد فلسطین اشغالی شود و بندر ایلات را محاصره کرد که به اذعان مقامات صهیونیست این بندر با نوعی ورشکستگی روبرو شده است.

نصرالله با حمایت از عملیات هفتم اکتبر حماس گفت: ما معتقدیم آنچه مقاومت در 7 اکتبر در غزه انجام داد حق کامل آن است. ما در برابر رنج هزاران اسیر فلسطینی، در مواجهه با محاصره بیش از 2 میلیون نفر در غزه و تهدیدات مسجدالاقصی و در مقابل سکوت جهانیان در قبال آرمان فلسطین، خود را با این نبرد و راه امام حسین (ع) کاملاً هماهنگ می‌دانیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای نخستین بار، از دستیابی به اهداف خود ناتوان است و در ارتش، سرویس‌های امنیتی، دولت و احزاب دچار مشکل شده و شاهد مهاجرت معکوس از این رژیم هستیم و می‌بینیم که اعتماد به نفس خود را از دست داده و نگرش کل دنیا به آن در نتیجه نبرد و استواری اهالی غزه تغییر کرده است.

دبیر کل حزب الله با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای سانسور تلفات و خسارات خود در نوار غزه و کرانه باختری و جنوب لبنان اعلام کرد: 9254 نفر از افسران و سربازان در این نبرد آسیب دیده‌اند و از جمله 3 هزار نفر از آنان دست یا پایشان قطع شده و 650 نفر فلج شده‌اند و 185 نفر کاملاً نابینا شده و هزاران نفر هم دچار ضربه‌های روحی و روانی شده اند

نصرالله با هشدار درباره پیامدهای هرگونه حمله زمینی به لبنان گفت: اگر تانک های شما به لبنان و جنوب آن بیایند دیگر دچار کمبود تانک نخواهید شد زیرا هرگز تانکی برای شما نخواهد ماند.

وی با درخواست برای اعلام همبستگی ملت و مردم آزاده و شریف جهان با غزه و مقاومت تاکید کرد تا زمانی که تهاجم به غزه ادامه دارد مقاومت در اشکال مختلف ادامه خواهد داشت و جبهه لبنان نیز فعال خواهد بود.

نصرالله با تهدید به گسترش حملات به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در صورت ادامه هدف قرار دادن غیرنظامیان گفت: تمام اخباری که از آماده باش در مرزهای جنوبی گفته می‌شود نادرست است و آینده اوضاع جنوب را نتایج این جنگ مشخص خواهد کرد.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا