سیاسی

تهدید مسئولان بندر ایلات رژیم صهیونیستی به اخراج کارگران

بندر ایلات رژیم صهیونیستی به سبب پیامدهای جنگ غزه، با تعطیلی هشت ماهه روبرو بوده و کارگران خود را به اخراج تهدید کرده است.

میدل ایست نیوز: رئیس هیئت مدیره بندر ایلات که به علت تداوم جنگ غزه با مشکلات عدیده ای در این بندر روبرو است تهدید کرد نیمی از کارکنان بندر ایلات را  به سبب تعطیلی هشت ماهه بخش های مختلف آن اخراج کند.

به گزارش روسیا الیوم، «آوی حورمیر» عضو هیئت مدیره و از مالکان بندر ایلات در پیامی برای مری رگو وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی از وی خواست کمک های مالی در اختیار بندر قرار دهد.

وی در این پیام اعلام کرد بندر ایلات به سبب تعطیلی بخش های مختلف آن از چند ماه پیش به سبب جنگ غزه، در شرایط بغرنجی قرار دارد.

هیئت مدیره بندر ایلات تهدید کرد در صورت عدم دریافت کمک مالی از دولت، تعداد  50 تا 60 نفر از 120 نیروی کار این بندر را به سبب تعطیلی هشت ماهه قسمت های مختلف آن پس از حملات انصارالله به کشتی ها در دریای سرخ، اخراج خواهد کرد.

وی در پیام خود  برگزاری نشستی فوری با رگو برای بررسی اوضاع بندر را خواستار شد و  تاکید کرد بندر ایلات هشت ماه است که به سبب عملیات طوفان الاقصی و بسته شدن مسیر کشتیرانی در دریای سرخ از کار افتاده است.

وی افزود : مالکان شرکت بندر ایلات هشت ماه است که بار هزینه های هنگفت را برای نگهداری از بندر و پرداخت حقوق کارکنان به دوش می کشند و هیچ شرکت تجاری نمی تواند در برابر چالش هایی که ما فعلا با آن روبرو هستیم، دوام بیاورد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا