سیاسی

دعوت از ایران برای شرکت در مجمع اقتصادی اوراسیا به عنوان شریک ویژه

وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مجمع اقتصادی اوراسیا به عنوان شریک ویژه دعوت کرد.

میدل ایست نیوز: وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مجمع اقتصادی اوراسیا به عنوان شریک ویژه دعوت کرد.

به گزارش تسنیم، آندری اسلپنیف وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا در تماس تلفنی با کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه، از تهران دعوت کرد که به عنوان شریک ویژه در مجمع اقتصادی اوراسیا که مهرماه سال جاری در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد، شرکت کند.

وزیر تجارت اتحادیه اوراسیا با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری به سفیر ایران، این کشور را شریک مهم اتحادیه خواند و ابراز امیدواری کرد که همکاریهای ایران با اتحادیه اوراسیا با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی تاکید کرد که موضوع ایران در مجمع اقتصادی اوراسیا که با حضور نخست وزیران کشورهای عضو برگزار خواهد شد، به صورت خاص و ویژه بررسی خواهد شد و برنامه های متعددی برای معرفی ظرفیتهای اقتصادی و تجاری ایران به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا تنظیم شده است.

سفیر ایران در روسیه نیز اتحادیه اوراسیا را یک فرصت بزرگ برای منطقه خواند و اظهار داشت که مناسبات ایران با این اتحادیه در دولت جدید نیز ادامه یافته و تقویت خواهد شد.

مجمع اقتصادی اوراسیا 9 و 10 مهرماه در ایروان پایتخت ارمنستان و رئیس دوره ای اتحادیه برگزار می شود و علاوه بر مقامات عالی کشورهای عضو اتحادیه، کارآفرینان و مدیران شرکتهای بزرگ نیز در آن شرکت خواهند کرد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا