سیاسی

ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و شهادت یک فلسطینی

نیروهای رژیم صهیونیستی به چند روستا و شهرک در کرانه باختری یورش بردند که طی این حملات یک فلسطینی در الخلیل به شهادت رسید.

میدل ایست نیوز: نیروهای رژیم صهیونیستی به چند روستا و شهرک در کرانه باختری یورش بردند که طی این حملات یک فلسطینی در الخلیل به شهادت رسید.

به گزارش الجزیره، در این حملات درگیری‌هایی میان شهروندان و نیروهای اشغالگر رخ داد و یک جوان فلسطینی صبح امروز (شنبه) در شهرک بیت امر در جنوب کرانه باختری به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

تلویزیون فلسطین اعلام کرد که ابراهیم زعاقیق 19 ساله از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. این جوان، دو هفته پیش از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده بود.

پیشتر نیز خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) از شهادت یک جوان 22 ساله به نام یامن احمد عصفور در شهرک عرابه واقع در جنوب جنین خبر داد. این جوان، 17 ژانویه گذشته به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شده بود که بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به روستای سوسیا و اردوگاه الدهیشه بیت لحم یورش برده و به سمت شهروندان گاز اشک آور پرتاب کردند.

شهرک بیتا در جنوب نابلس، کفرقدوم در شرق قلقیلیه، و شهرک بیت دجن هم هدف حملات نیروهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با جنگ خود علیه نوار غزه، حملات به کرانه باختری از جمله قدس شرقی را تشدید کرده به طوری که در حملات نیروها و شهرک نشینان این رژیم، تاکنون 578 فلسطینی در این مناطق به شهادت رسیده و حدود 5 هزار و 350 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا