سیاسی

هیات وزارت دادگستری عراق در سفر به اقلیم کردستان تهیه سندکاری مشترک را بررسی کرد

هیاتی از وزارت دادگستری فدرال عراق به منظور تهیه یک سند کاری مشترک برای تعیین سازوکار انتقال تجربیات و تخصص در زمینه برخوردهای حقوقی و اصلاحی به اقلیم کردستان سفر کرد.

میدل ایست نیوز: هیاتی از وزارت دادگستری فدرال عراق به منظور تهیه یک سند کاری مشترک برای تعیین سازوکار انتقال تجربیات و تخصص در زمینه برخوردهای حقوقی و اصلاحی به اقلیم کردستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، وزارت دادگستری عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هیئتی به ریاست محمد راضی بحر، مدیر کل اداره اصلاح و تربیت اطفال وزارت دادگستری، در سفر به اقلیم کردستان با قاضی رائد حمید حسین رئیس دادگاه استیناف اربیل و مدیرکل اصلاحات اجتماعی در اقلیم کر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده، این دیدار با هدف تدوین یک سند کاری مشترک برای تعیین سازوکار انتقال تجربیات و تخصص‌ها در زمینه برخورد حقوقی و اصلاحی با نوجوانان بازداشتی صورت گرفت به نحوی که بتواند بر روند اصلاحات بین دو طرف در راستای قوانین و دستورالعمل های لازم الاجرا تاثیرگذار باشد.

محمد راضی بحر با اشاره به اینکه این سفر گامی مهم در تقویت روابط بین وزارت دادگستری فدرال و نهادهای اصلاحی در اقلیم کردستان است، بر اهمیت تبادل تجربیات و همکاری مستمر برای دستیابی به اهداف مشترک در حوزه اصلاح اجتماعی و حقوقی تاکید کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا