اقتصادی

امضای یادداشت تفاهم میان امارات و چین در راستای افزایش ترافیک هوایی

اداره کل هواپیمایی کشوری امارات و چین در راستای افزایش ترافیک هوایی میان فرودگاه‌های دو کشور یادداشت تفاهم امضا کردند.

میدل ایست نیوز: اداره کل هواپیمایی کشوری امارات و اداره هوانوردی کشوری چین در راستای افزایش ترافیک هوایی میان فرودگاه‌های دو کشور یادداشت تفاهم امضا کردند.

به گزارش «اسکای نیوز»، دو طرف همچنین در راستای افزایش هماهنگی و همکاری در بخش هواپیمایی کشوری و کشف ابتکارات جدید به منظور تقویت روابط دو جانبه در این حوزه، توافقنامه‌ای امضا کردند.

این امر، در جریان برگزاری مذاکراتی میان هیئتی از اداره کل هواپیمایی کشوری امارات و اداره هوانوردی کشوری چین در پکن با هدف تقویت ارتباطات حمل و نقل هوایی دو جانبه صورت گرفت.

بر اساس بیانیه اداره کل هواپیمایی کشوری امارات، سیف محمد السویدی مدیر کل اداره مذکور، بر اهتمام اداره متبوعش به توسعه خدمات حمل و نقل هوایی و گشایش افق‌های جدید در راستای خدمت به منافع شرکت‌های حمل و نقل ملی امارات از طریق تقویت ارتباطات هوایی تاکید کرد.

السویدی پیش بینی کرد که تفاهمات امضا شده در این مذاکرات، به شکل زیادی بخش های اقتصادی دارای اهمیت مشترک را ترغیب کند.

وی همچنین بر اهمیت همکاری و تبادل تجربه‌های دو کشور در جنبه‌های امنیتی، امنیت هوایی، حمل و نقل هوایی، صنعت هوانوردی و سرمایه‌گذاری در بخش هوانوردی تاکید کرد.

این مقام مسئول افزود که اولین کنفرانس ارتباطات هوایی میان دو کشور که در تاریخ 15 ژوئیه برگزار شد، به طور موثری در نتایج مثبت این دور از مذاکرات نقش داشته است.

منبع
اسکای نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا