سیاسی

رایزنی باقری با وزیر خارجه عمان درباره غزه و حمله به الحدیده

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه عمان درباره راهکارهای مقابله با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و محکومیت حمله به تاسیسات غیرنظامی یمن رایزنی کرد.

میدل ایست نیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی‌اش با وزیر خارجه عمان گفت که درباره راهکارهای مقابله با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و محکومیت حمله به تاسیسات غیرنظامی یمن رایزنی کردیم.

به گزارش فارس، علی باقری با بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان تلفنی گفت‌وگو کرد.

باقری در این باره اعلام کرد: در گفت‌وگوی تلفنی با آقای سید بدر بن‌حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی در خصوص حادثه حمله مسلحانه اخیر در شهر مسقط مجدداً بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هر گونه کمک و همکاری به عمان در این شرایط تاکید کردم.

گفتنی است ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران پیش از این حادثه تیراندازی در مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در مسقط که به شهادت چهار نفر منجر شد را محکوم و حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سلطنت عمان در برابر جریان‌های تفرقه‌افکن را اعلام کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه همچنین درباره گفت‌وگوی تلفنی‌اش با وزیر خارجه عمان افزود: در این گفت‌وگو همچنین درخصوص راهکارهای مقابله با تداوم جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم غزه و محکومیت حمله ناجوانمردانه این رژیم به تاسیسات غیرنظامی بندر الحدیده یمن رایزنی و تبادل نظر کردیم.

باقری همچنین امشب با محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی انصارالله تلفنی گفت‌وگو کرد.

منبع
فارس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا