اجتماعیاقتصادی

سازمان ملل، تلاش‌های عراق در مبارزه با جرائم فرامرزی را ستود

نماینده منطقه‌ای دفتر مواد مخدر و جرائم سازمان ملل در خاورمیانه و شمال آفریقا در دیدار با رئیس بانک مرکزی عراق، تلاش‌های این کشور در مبارزه با جرائم فرامرزی را تحسین کرد.

میدل ایست نیوز: علی محسن العلاق، رئیس بانک مرکزی عراق و رئیس شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، امروز در بغداد میزبان کریستینا البرتین، نماینده منطقه ای دفتر مواد مخدر و جرائم سازمان ملل در خاورمیانه و شمال آفریقا بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، دو طرف، تقویت روابط دوجانبه و تکمیل برنامه های محقق شده میان دو طرف به ویژه در رابطه با توانمندسازی و پیگیری عواید حاصل از جرم براساس بهترین اقدامات بین المللی را بررسی کردند.

هیئت مذکور، تلاش های دفتر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم عراق در مبارزه با جرائم فرامرزی و پیگیری عواید حاصل از جرم و تقویت فعالیت سیستم داخلی، منطقه ای و بین المللی را تحسین کرد.

این هیئت اشاره کرد که عراق میزبان کنفرانس بین المللی مبارزه با مواد مخدر بود و نخست وزیر عراق در این کنفرانس توضیح داد که مواد مخدر، ثبات منطقه را تهدید می کند و رویکرد عراق در قبال مبارزه با آن، به ضرری که به جوانان می رساند، خلاصه نمی شود بلکه مواد مخدر در صورت سهل انگاری، عامل بی ثباتی گسترده در منطقه خواهد بود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا