اقتصادی

دستور السودانی برای رفع موانع اجرای پروژه‌های ورودی بغداد

نخست وزیر عراق در جلسه ویژه پیگیری تکمیل پروژه‌های بازسازی ورودی‌های شهر بغداد، دستور لغو مجوز فعالیت شرکت‌های خاطی را صادر کرد.

میدل ایست نیوز: جلسه ویژه پیگیری تکمیل پروژه‌های بازسازی ورودی‌های شهر بغداد با ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و با حضور وزیر مسکن و شهرسازی این کشور، شهردار بغداد و شماری از مسئولان و نمایندگان شرکت های مجری برگزار شد.

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، السودانی در این جلسه در جریان فعالیت‌ها و اقدامات جاری تمام پروژه‌ها قرار گرفت و به خلاصه‌ای از پیشرفت روند کار گوش فرا داد.

وی همچنین در راستای آگاهی از علل هر گونه تاخیر در جدول زمانی اجرای پروژه‌ها موضع شرکت‌های مجری و موانع و مشکلات موجود را شنید.

نخست وزیر عراق دستور داد مجوز فعالیت، از هر شرکتی که در اجرای پروژه‌ها تاخیر داشته است، پس گرفته شود به ویژه آنکه دولت تمام ابزارهای مورد نیاز شرکت‌ها برای اجرای پروژه‌ها را تامین کرده است.

السودانی همچنین دستور از میان برداشتن موانع موجود در راه‌ها و مکان‌های اجرای پروژه‌های ورودی شهرها را صادر کرد.

وی در ادامه بر کار ایستگاه‌های توزین و اهمیت پایبندی کامل به قوانین و عدم اغماض در قوانین تاکید کرد.

نخست وزیر عراق همچنین تاکید کرد که طرف‌های مربوطه چه اداره‌های راهنمایی و رانندگی چه مراکز باسکول، تمام اقدامات را برای کنترل وزن کامیون‌ها و تنبیه متخلفان اجرا کنند.

منبع
دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا