اجتماعی

پیام‌های تبریک رشید و السودانی به مناسبت پیروزی تیم فوتبال المپیک عراق بر اوکراین

رئیس جمهور و نخست وزیر عراق در پیام‌های جداگانه، پیروزی دو بر یک تیم ملی المپیک عراق را در گام نخست این مسابقات برابر اوکراین تبریک گفتند.

میدل ایست نیوز: عبداللطیف جمال رشید رئیس جمهور عراق و محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور با انتشار پیامهایی در فضای مجازی، پیروزی تیم ملی فوتبال المپیک این کشور بر تیم المپیک اوکراین را در مسابقات المپیک پاریس تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، رشید با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: این پیروزی درخشان را به قهرمانانمان در آغاز راه و رقابتهای خود در المپیک تبریک می گویم.

وی افزود: ما به توانایی شما برای تثبیت و تقویت این پیروزی ها با بردهای دیگر و تضمین راهیابی شما به دور بعد مسابقات اعتماد داریم و این نشان از خواسته ها و چشمداشت ما برای رسیدن به جایگاهی است که عراقی های شایسته آن هستند.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن تمجید از این پیروزی، تصریح کرد: به تیم ملی المپیک به خاطر پیروزی شایسته ای که در اولین بازی خود در پاریس در برابر همتای اوکراینی به دست آورد و باعث خوشحالی ورزش دوستان و تقویت حضور خود در این مسابقات مهم بین المللی شد، تبریک می گوییم.

السودانی افزود: به بازیکنان قهرمان خود درود می فرستیم و از تلاش های کادر مربیگری، کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال قدردانی و بر حمایت مستمر دولت از بخش ورزش و هر آنچه به ارتقای جایگاه ورزش عراق در مجامع بین المللی کمک کند، تاکید می کنیم.

یونس محمود نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق نیز با تقدیر از همه مسئولان از جمله شخص نخست وزیرعراق و رسانه ها، تاکید کرد برد تیم عراق برابر اوکراین به بازیکنان انگیزه بیشتری برای صعود از این مرحله داده است و نقش تشویق هواداران عراقی که از کشورهای مختلف در محل مسابقه حضور داشتند در این پیروزی بسیار چشمگیر بود.

تیم ملی فوتبال عراق در دور مقدماتی بازی های المپیک با کشورهای آرژانتین، مراکش و اوکراین هم گروه است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا