سیاسی

عضو حماس:
هریس دروغ می‌گوید/ امریکا قصد توقف جنگ علیه غزه را ندارد

یک عضو حماس با بیان اینکه کامالا هریس تبلیغات انتخاباتی خود را با دروغ‌های ساختگی آغاز کرد، تاکید کرد امریکا اگر واقعا خواهان توقف جنگ در غزه بود، آن را متوقف می‌کرد.

میدل ایست نیوز: عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که کامالا هریس نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا، تبلیغات انتخاباتی خود را با دروغ‌های ساختگی و نادیده گرفتن حقوق بشر که مدعی حمایت از آن است و حق مقاومت در برابر رژیم اشغالگر که در قوانین بین‌الملل مورد تاکید قرار گرفته و رویکرد و نگرشی انحرافی به نفع این رژیم و علیه ملت فلسطین و حق زندگی آن آغاز کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الرشق گفت که دولت امریکا با توجه به اینکه می‌داند نتانیاهو بارها مانع رسیدن به توافق شده، باید برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه تلاش کند و او را تحت فشار قرار داده و مجبور به توقف جنگ وحشیانه علیه مردم بی‌دفاع غزه کند.

وی خاطر نشان کرد که ادعای نگرانی از وضعیت انسانی و ناراحتی بابت درد و مصیبت‌های مردم غزه، یک دروغ پی در پی امریکایی است، زیرا آن‌ها اگر قصد توقف جنگ را داشتند، آن را متوقف می‌کردند و به حمایت نظامی، سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی خود از ارتش نازی صهیونیستی پایان می‌دادند.

عضو حماس افزود که شهدای ما صرفا افرادی نیستند که مرده‌اند، بلکه آن‌ها غیرنظامیانی از جمله زنان، سالخوردگان، کودکان و آوارگانی هستند که توسط ارتش صهیونیستی نازی با تصمیمی جنایتکارانه و سلاح و پوشش مستقیم و کامل سیاسی امریکا به شهادت رسیدند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا