سیاسی

هشدار امارات به اتباع خود در انگلیس

امارات متحده عربی پس از حمله روز گذشته به خطوط راه آهن یورو استار در فرانسه، از اتباع خود در انگلیس درخواست کرد جانب احتیاط پیشه و از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کنند.

میدل ایست نیوز: امارات متحده عربی از شهروندان خود در انگلیس درخواست کرد جانب مراقبت و احتیاط را پیشه و از برگزاری تجمعات خودداری کنند.

به گزارش روسیا الیوم، سفارت امارات در لندن روز شنبه از اتباع این کشور در انگلیس درخواست کرد با پیشه کردن احتیاط، از برگزاری هرگونه تجمع در برخی از شهرهای انگلیس خودداری کنند.

این منبع افزود: سفارت امارات با اعلام چند شماره اضطراری، به شهروندان این کشور توصیه کرد با سفارت در تماس باشند و حساب های کاربری شبکه های اجتماعی سفارت و وزارت امور خارجه را دنبال کنند.

سفارت امارات متحده عربی همچنین از شهروندان اماراتی خواست تا در سرویس «حضور من» ثبت نام کنند تا بتواند خدمات کنسولی مناسب را دریافت کنند.

این در حالی است که سفارت امارات در لندن هنوز علت صدور این هشدارها را مشخص نکرده است.

گفتنی است روز گذشته خطوط راه آهن یورو استار در فرانسه، ساعاتی قبل از شروع المپیک 2024 پاریس مورد حمله قرار گرفت. این خطوط مترو، یک سرویس راه آهن بین المللی پرسرعت در اروپای غربی است که لندن و کنت را در انگلیس به پاریس و لیل در فرانسه، بروکسل در بلژیک و جاهای دیگر متصل می کند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا