اجتماعیسیاسی

تاکید وزیر کشور عراق برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین

وزیر کشور عراق بر اهمیت هماهنگی مشترک میان تمامی بخش‌های امنیتی و نهادهای خدمات رسان در راستای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد کنفرانسی بزرگ با هدف بررسی مقدمات ویژه زیارت اربعین امام حسین (ع) و اقدامات امنیتی و خدماتی در خصوص این زیارت، به ریاست عبدالامیر الشمری وزیر کشور و رئیس کمیته عالی امنیتی با هدف تامین امنیت زیارت اربعین و با حضور مسئولان استان های نجف اشرف، کربلای معلی، دیوانیه و واسط در استان بابل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در این جلسه، الشمری ضمن اعلام آنکه طرح امنیتی ویژه زیارت اربعین از اول ماه صفر آغاز می شود، بر اهمیت هماهنگی مشترک میان تمامی بخش های امنیتی و نهادهای خدمات رسان در راستای ارائه بهترین خدمات به زائران در داخل و خارج از کشور و یکپارچگی تلاش ها در خصوص اربعین امام حسین تاکید کرد.

وی در ادامه دستور تکیه به تلاش های شدید اطلاعاتی و کنترل اجرای طرح های تدوین شده در این خصوص و سازماندهی تردد زائران به ویژه در جاده های خارجی و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی از طریق استقرار نیروهای انتظامی در مناطق مختلف را صادر کرد.

وزیر کشور عراق به توضیحات مفصل در زمینه اقدامات جاری از جانب این استان ها و مهم ترین گام های برداشته شده در راستای تامین امنیت زیارت اربعین و طرح های جایگزین برای عبور از چالش ها و تضمین پیشبرد اقدامات در حوزه های امنیتی و خدماتی گوش فرا داد.

الشمری همچنین دستور داد تا این نشست ها و بازدیدهای میدانی به خصوص از جانب فرماندهان که مسئول بخش های عملیاتی خود هستند، ادامه داشته باشد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا