اقتصادی

چین و بحرین به‌زودی از اجرای پروژه‌ای بزرگ رونمایی می‌کنند

سفير جمهوری چين در بحرين اعلام کرد دولت‌های دو كشور در حال انجام مذاكرات در خصوص اجرای یک پروژه بزرگ هستند که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

میدل ایست نیوز: «نی روچی» سفير چين در بحرين اعلام کرد دولت‌های دو كشور در حال انجام مذاكرات در خصوص اجرای یک پروژه بزرگ ميان دو طرف هستند كه به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

به گزارش الوطن، «نی روچی» سفیر چین در منامه با بیان اینکه شرکت چینی CMC کار خود را در ساخت بیش از هزار واحد مسکونی در بحرین به پایان رسانده و فاز دوم ساخت 500 واحد دیگر نیز به زودی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: 10 موافقت‌نامه و یادداشت تفاهم بین دو کشور در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، صنعت، سلامت، رسانه، هوا و فضا و آموزش به امضا رسیده است.

وی در خصوص سفرهای متقابل اتباع دو کشور نیز تصریح کرد: خط پرواز مستقیم به چین که توسط شرکت هواپیمایی الخلیج_شرکت ملی بحرین در ابتدای سال جاری راه‌اندازی شد به افزایش تعداد مسافران و گردشگران و تشویق سرمایه‌گذاری‌های مشترک کمک زیادی کرده است.

گفتنی است روابط چین و بحرین در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است و سفر حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به چین، موجب توسعه تعدادی از پروژه‌های مشترک بین دو طرف در بخش‌های مختلف شده است.

منبع
الوطن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا