سیاسی

«نفتالی بنت» حزب الله را به آغاز جنگ با اسرائیل متهم کرد

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با نشانه رفتن انگشت اتهام در حمله موشکی روز گذشته به سوی لبنان و حزب الله، آنان را به آغاز جنگ با این رژیم متهم کرد.

میدل ایست نیوز: «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: لبنان و حزب الله پس از حمله موشکی مرگبار روز شنبه در بلندی های جولان که تل آویو حزب الله را مسئول آن می‌داند، جنگ با اسرائیل را آغاز کردند.

به گزارش سی ان ان، وی در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه تصریح کرد: کشور لبنان که حزب الله نیز به آن تعلق دارد، جنگ با اسرائیل را آغاز کرده است و ما دیگر تفاوتی میان لبنان و حزب الله که بخشی از این کشور است قائل نخواهیم بود. حزب الله نیز مساوی با لبنان است و ما نباید بین این دو تفاوت قائل شویم.

«بنت» تاکید کرد اسرائیل باید پاسخ بدهد. دیگر بس است. تنها راه بازدارندگی ما در برابر حملات شبانه روزی دشمنانمان یعنی یمن، ایران، عراق و لبنان به ما این است که به آنها پاسخ دهیم و ضربه بزنیم چرا که راه دیگری وجود ندارد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه مصاحبه خود خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: وظیفه اصلی دولت این است که امنیت مردم خود را تامین کند. تمام مطلب همین است؛ تامین امنیت برای مردم اسرائیل. حال اگر شما (نتانیاهو) نمی توانید این کار را انجام دهید، بگذارید شخص دیگری این کار را انجام دهد.

نفتالی بنت در ادامه تاکید کرد: تنها راه برای پرهیز از تشدید تنش با لبنان این است که حزب الله را از مرزها دور کنیم. ما نباید برویم و در مرکز لبنان دنبال حزب الله بگردیم. حزب الله بخشی از لبنان است و چیزی که او (نتانیاهو) باید امشب انجام دهد این است که تمامی نیروهای حزب الله را از مرزها تا رودخانه لیطانی عقب براند. این تنها راه حل است. این راهی است که لبنانی ها می توانند با توسل به آن از یک جنگ همه جانبه و فراگیر جلوگیری کنند.

منبع
سی ان ان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا