سیاسی

تهدید وزارت خارجه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با نشانه رفتن انگشت اتهام به سمت حزب الله لبنان در حمله موشکی روز گذشته به جولان اشغالی، اعلام کرد حزب الله تمامی خطوط قرمز را زیرپا گذاشته است.

میدل ایست نیوز: وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با متهم کردن حزب‌الله لبنان به انجام حمله موشکی خونین به بلندی‌های جولان که به کشته شدن 12 نفر انجامید، اعلام کرد حزب الله از همه خطوط قرمز عبور کرده است.

به گزارش الشرق الاوسط، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: کشتار روز شنبه به منزله عبور حزب الله تمامی خطوط قرمزها است. حزب الله یک ارتش نیست که با یک ارتش دیگر بجنگند بلکه یک سازمان تروریستی است که عمداً غیرنظامیان را هدف قرار می دهد.

الشرق الاوسط نوشت: این حزب که مورد حمایت تهران است، هرگونه ارتباط داشتن با این حمله را که همه قربانیان آن افراد جوان و نوجوان بوده اند، رد کرد.

پیش از این نیز وزیر خارجه لبنان درباره پیامدهای هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد و گفت که هرگونه حمله نظامی بزرگ رژیم صهیونیستی به لبنان منجر به جنگ منطقه‌ای می‌شود.

در پی سقوط یک موشک در روستای مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، 11 نفر کشته و حدود 30 نفر مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تجزیه و تحلیل داده‌های موجود نشان می‌دهد که موشک از شمال روستای شبعا در جنوب لبنان به سمت مجدل شمس در جولان شلیک شده است.

ارتش صهیونیستی همچنین ادعا کرده که اطلاعاتی که بدست آورده، نشان می‌دهد حزب الله پشت حمله به مجدل شمس بوده است.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا