سیاسی

حزب الله لبنان به حالت آماده باش کامل درآمد

حزب الله لبنان به منظور مقابله با حملات احتمالی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد و برخی از مراکز مهم نظامی خود را تخلیه کرد.

میدل ایست نیوز: دو منبع امنیتی اعلام کردند حزب الله لبنان در پی تشدید تنش ها با رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه به حال آماده باش کامل درآمده است.

به گزارش الشرق الاوسط، حزب الله لبنان پس از آن به حالت آماده باش کامل در می آید که تنش ها پس از حمله مرگبار روز گذشته به بلندی های جولان تشدید شد؛ حمله ای که رژیم صهیونیستی، حزب الله را به انجام آن متهم کرده اما این حزب چنین اتهامی را رد کرده است.

این دو منبع امنیتی اعلام کردند حزب الله لبنان به منظور پیشدستی در برابر حملات احتمالی رژیم صهیونیستی، به تخلیه برخی از مکان‌های مهم در جنوب لبنان و دره بقاع در شرق این کشور مبادرت کرده است.

این دو منبع تاکید کردند، حزب الله ظرف ساعات گذشته برخی از مراکز مهم در جنوب و بقاع را تخلیه کرد.

پیشتر هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نیروهایش به منظور آمادگی برای مراحل آینده جنگ در جبهه شمالی بعد از اصابت موشک به یک زمین فوتبال اعلام کرده بود ما دقیقا می دانیم موشک از کجا شلیک شده است و بقایای این موشک را بررسی کردیم و می دانیم که از نوع فلق است و هرکس چنین موشکی شلیک کرده قصدش کشتن غیرنظامیان و کودکان بوده است.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا