سیاسی

منابع عبری: حمله اسرائیل محدود اما دردآور خواهد بود

منابع صهیونیست ادعا کردند حمله احتمالی اسرائیل به لبنان محدود اما با تاثیراتی بسیار قوی خواهد بود.

میدل ایست نیوز: یکی از روزنامه های اسرائیلی از حمله محدود اما با تاثیر قوی تل آویو به اهداف حزب الله خبر داد.

پس از آنکه کانال 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد،کابینه جنگی این رژیم به نتانیاهو نخست وزیر و یو آو گالانت وزیر دفاع اجازه داد تا در مورد نحوه پاسخ به حزب الله تصمیم بگیرند، گمانه زنی ها درباره حمله نظامی قریب الوقوع به لبنان بالا گرفته است.

به گزارش الجزیره، روزنامه یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت کابینه جنگ هدف مورد نظری را که قرار است در لبنان مورد حمله قرار گیرد مشخص کرده است و تخمین زده می شود که حمله محدود اما با تاثیری قوی باشد.

منابع عبری پیشتر گزارش دادند پس از برگزاری نشست کابینه جنگی برای بحث در مورد پاسخ به حزب‌الله ، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و یوآو گالانت، وزیر دفاع مجاز به اتخاذ تصمیم برای نحوه پاسخ به حزب الله هستند.

در همین ارتباط، رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد مقامات سرویس های امنیتی به مقامات سیاسی اطمینان داده اند که برنامه های تنظیم شده می تواند فوراً اجرا شود و این در حالی است که اسرائیل علاقه ای به جنگ همه جانبه با حزب الله ندارد، بلکه تنها به دنبال وارد کردن یک ضربه دردناک به آن است.

در همین زمینه، شوراهای شهرالجلیل علیا و الجلیل غربی به ساکنان توصیه کرده اند پس از تحولات مجدل شمس در نزدیکی پناهگاه ها باقی بمانند تا بتوانند هنگام ضرورت از آن استفاده کنند.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا