خبر اولسیاسی

اکسیوس خبر داد
هشدار دولت بایدن به تل‌آویو درباره خارج شدن اوضاع از کنترل در صورت حمله به بیروت

یک رسانه امریکایی گزارش داد که دولت بایدن به تل‌آویو درباره خارج شدن اوضاع از کنترل در صورت حمله به اهداف حزب‌الله در بیروت هشدار داده است.

میدل ایست نیوز: یک رسانه امریکایی گزارش داد که دولت بایدن به تل‌آویو درباره خارج شدن اوضاع از کنترل در صورت حمله به اهداف حزب‌الله در بیروت هشدار داده است.

به گزارش الجزیره، اکسیوس به نقل از مسئولان امریکایی و اسرائیلی اعلام کرد که جنگ فراگیر میان اسرائیل و حزب‌الله ممکن است به جنگ منطقه ای منجر شود.

این رسانه به نقل از یک مقام صهیونیست افزود که مشاوران ارشد بایدن به گالانت(وزیر دفاع اسرائیل) گفته اند که اسرائیل حق دفاع از خود را بدون تشدید تنش فراگیر دارد.

این رسانه همچنین به نقل از یک مسئول امریکایی اعلام کرد: ما معتقدیم که حمله ارتش اسرائیل به بیروت، خط قرمز احتمالی حزب الله است.

به گزارش اکسیوس، هوکشتاین(نماینده ویژه بایدن در امور لبنان) ابراز نگرانی خود را از اقدام حزب الله در شلیک موشک‌های دوربرد در صورت حمله اسرائیل به بیروت ابراز کرده است.

این نشریه به نقل از مسئول رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که مشخص نیست که آیا اسرائیل و حزب الله می توانند از رفتن به سمت پرتگاه اجتناب کنند؟.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا