اجتماعی

اهتزاز بزرگترین پرچم عراق در ورزش‌های هوایی با ثبت در گینس

پاراگلایدر سوار عراقی با حمل کردن و به اهتزاز درآوردن بزرگترین پرچم عراق در ورزش های هوایی، نام خود را وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس کرد.

میدل ایست نیوز: پاراگلایدر سوار عراقی با حمل کردن و به اهتزاز درآوردن بزرگترین پرچم عراق در ورزش های هوایی، نام خود را وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، حسین علی الشیحانی پاراگلایدر سوار عراقی در این خصوص تصریح کرد: در جهانی که توانمندی های فنی و فوق العاده بسیاری از کشورها بیشتر از عراق است و کشورهایی که پول هنگفت در اختیار ورزشکاران خود قرار می‌دهند، توانستیم با به اهتزاز درآوردن بزرگترین پرچم کشور عراق رکورد جهانی در کتاب گینس را جابجا کنیم؛ دستاوردی که بسیاری از ورزشکاران جهان نتوانسته اند آن را محقق کنند.

وی افزود: اگرچه این نوع پرواز با محدودیت‌هایی همراه است، اما ما یک برنامه آموزشی علمی برای مدت یک سال و نیم تدوین کرده‌ بودیم تا با توانایی‌های خود بر همه مشکلات مادی و فنی غلبه کنیم و تلاش‌هایمان به ثمر بنشیند و بتوانیم پرچم بزرگ عراق به طول بیش از 270 متر مربع را در آسمان بغداد و در منطقه ای که پرواز پالاگلایدرها مجاز است، به اهتزاز درآوریم.

این ورزشگاه عراقی توضیح داد: در این اقدام تمامی شروط مورد نظر در کتاب رکوردهای گینس از جمله بارگذاری فیلم هایی با ماهیت خاص با حضور شاهدان بی طرف و نقشه برداران رسمی را رعایت کردیم و به این ترتیب هیئت داوری، اهتزاز پرچم را در کتاب رکوردهای جهانی گینس تایید و ثبت کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا