اجتماعی

تقدیم رسمی پرونده نامزدی عربستان برای جام جهانی فوتبال در سال 2034

عربستان روز دوشنبه رسما پرونده نامزدی خود برای میزبانی جام جهانی 2034 را تقدیم کرد.

میدل ایست نیوز: عربستان روز دوشنبه رسما پرونده نامزدی خود برای میزبانی جام جهانی 2034 را تقدیم کرد.

به گزارش العربیه، عربستان، پرونده نامزدی خود را در پاریس پایتخت فرانسه و در جریان مراسمی اعلام کرد که فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) برگزار کرده بود، این پرونده از طریق هیات رسمی به ریاست شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی بن فیصل بن عبدالعزیز وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک و پارالمپیک عربستان و یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و نیز دو کودک از آکادمی های آموزش منطقه ای فدراسیون فوتبال این کشور تقدیم شد.

مرحله ارائه پرونده نامزدی به فدراسیون بین المللی فوتبال به عنوان مرحله سوم در چارچوب مراحل نامزدی رسمی برای میزبانی جام جهانی قرار دارد به طوری که عربستان از طریق فدراسیون فوتبال خود، تصمیم خود برای نامزدی جهت میزبانی جام جهانی 2034 را در چهارم اکتبر سال 2023 به عنوان تنها کشور در چارچوب نامزدی برای میزبانی این مسابقات ورزشی جهانی اعلام کرد .

تحویل پرونده نامزدی، سومین مرحله ای است که عربستان بر عزم و تمایل خود برای میزبانی جام جهانی تاکید می کند. در ادامه مراحل متعددی وجود خواهد داشت از جمله سفرهای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال برای بازدید از امکانات ورزشی عربستان و ارزیابی کامل پرونده نامزدی این کشور تا اینکه میزبان جام جهانی 2034 در یازدهم دسامبر امسال رسما اعلام شود.

 

منبع
العربیه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا