سیاسی

راه اندازی پویش پاکسازی جاده‌های استان صلاح الدین به مناسبت اربعین حسینی

استاندار استان صلاح الدین عراق از راه اندازی پویش گسترده پاکسازی جاده بغداد - تکریت به منظور آمادگی برای زیارت اربعین خبر داد.

میدل ایست نیوز: استاندار استان صلاح الدین عراق از راه اندازی پویش گسترده پاکسازی جاده بغداد – تکریت به منظور آمادگی برای زیارت اربعین خبر داد و تاکید کرد این پویش تا بعد از  مراسم اربعین امام حسین (ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، محمد حسن حدید مدیر شهرداری های صلاح الدین تصریح کرد: بر اساس دستورات  محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و نظارت مستقیم استاندار صلاح الدین، تمامی شهرداری های این استان پویش گسترده ای را با استفاده از ابزار و آلات گوناگون و نیروی انسانی برای پاکسازی جاده بغداد – تکریت از آوارها، زباله ها و دیگر موانع گوناگون و همچنین اصلاح و بازسازی تمامی معابر و ورودی شهرها به مناسبت اربعین امام حسین (علیه السلام) راه اندازی کرده اند که تا چند روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همزمان، شهرداری های استان صلاح الدین نیز پویش هایی را در زمینه آگاهی بخشی زیست محیطی راه اندازی کرده اند که برگزاری نشست های آموزشی و توزیع پوسترهای گوناگون از آن جمله اند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا