سیاسی

وزارت خارجه سوریه حمله به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست.

میدل ایست نیوز: وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه اعلام کرد: این کشور حمله آشکار امشب رژیم صهیونیستی را به ضاحیه جنوبی بیروت پایتخت لبنان  محکوم می کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در این بیانیه آمده است، حمله اسرائیل نقض آشکار قوانین بین المللی است و درست دو روز پس از جنایت دردناک در روستای مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه صورت می گیرد.

در این بیانیه آمده است، سوریه همبستگی خود را با لبنان اعلام و در عین حال تاکید می کند در برابر حملات وحشیانه کنار مردم برادر لبنان می ایستد.

پیش از این صدای انفجاری در بیروت شنیده شد و شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان را هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده‌باش خود را در پی حمله به ضاحیه جنوبی بیروت افزایش داده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای از حمله ای دقیق در بیروت خبر داد، در این بیانیه ادعا شده است که فرماندهی در حزب الله که مسئول «کشتن کودکان در مجدل شمس» و بسیاری از شهروندان اسرائیل بوده، به قتل رسید.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا