سیاسی

بیانیه الحشد الشعبی در محکومیت حملات به استان بابل و ترور اسماعیل هنیه

سازمان الحشد الشعبی بیانیه‌ای در خصوص حملات شب گذشته به مقرهای این سازمان در استان بابل و همچنین ترور اسماعیل هنیه صادر و بر ضرورت اخراج سریع‌تر نیروهای خارجی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان الحشد الشعبی بیانیه ای در خصوص حملات شب گذشته به مقرهای این سازمان در استان بابل و همچنین ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس در محل اقامتش در تهران صادر و بر ضرورت اخراج سریعتر نیروهای بیگانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری الحشد آنلاین، در این بیانیه آمده است: روز به روز نیروهای شرارت و استکبار با حملات وحشیانه، خون ریزی ها و نقض حاکمیت کشورها ادامه می دهند و حمله و تجاوز وحشیانه ای که در شمال استان بابل علیه نیروهای الحشد الشعبی صورت گرفت، ایجاب می کند تا ما به مسئولیت های ملی، قانونی و شرعی خود در دفاع از حاکمیت و شرافت عراق و متحد کردن تلاش‌ها برای اتخاذ تصمیم فوری برای اخراج نیروهای بیگانه از کشورمان عمل کنیم.

در این بیانیه آمده است: همزمانی این تجاوزات با عملیات جنایتکارانه رژیم غاصب در ترور فرمانده شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، نشان از نقشه های عریان دشمنان برای به آتش کشیدن منطقه و گسترش دایره جنگ و تجاوز، آن هم در زمانی است که ما در حال درود و رحمت فرستادن بر ارواح شهدای صالح و عرض تسلیت به خانواده های آنان هستیم.

در این بیانیه تصریح شده است: ما عمیق ترین تسلیت و همدردی خود را به ملت مبارز فلسطین، برادران بزرگوارمان در جنبش مقاومت اسلامی حماس و به همه مجاهدان مقاومت ابراز و در عین حال تاکید می کنیم خون شهیدی که عمر خود را در راه جهاد و مبارزه و آزادی فلسطین سپری کرد، به هدر نخواهد رفت.

این بیانیه تاکید کرد: ارتکاب این جنایت و بی‌محابایی در این عملیات ترور بزدلانه، چیزی جز پافشاری بر ادامه راه جهاد توسط مقاومت کنندگان شرافتمند و آزاده درپی نخواهد داشت و از خداوند متعال خواستاریم به مجاهدان صبر و شکیبایی در مقابل نیروهای شیطانی و استعمارگر عنایت فرماید.

منبع
خبرگزاری الحشد الشعبی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا