سیاسی

حزب الله: شهادت هنیه، بر عزم و اصرار مقاومان مجاهد برای تداوم جهاد می‌افزاید

حزب الله لبنان در بیانیه ای در واکنش به شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اعلام کرد که شهادت او بر عزم و اصرار مقاومان مجاهد برای تداوم پیشروی در مسیر جهاد می افزاید.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان در بیانیه ای در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، شهادت او را به ملت فلسطین، جنبش حماس، همه گروه های مقاومت فلسطین و جهان عرب و همه مجاهدان مقاوم، آزاده و شریف تسلیت گفت.

به گزارش المیادین، حزب الله ضمن تسلیت شهادت هنیه به خانواده او، از خداوند برای آنها صبر و شکیبایی و ثواب دنیا و آخرت را مسالت کرد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که شهید هنیه، از فرماندهان بلندپایه مقاومت در عصر حاضر بود که با تمام شجاعت در برابر پروژه امریکا و رژیم صهیونیستی ایستادند و جان خود را آماده شهادت در قضیه ای که به آن ایمان آوردند، در دست گرفتند و همواره منتظر این شهادت و در مسیر آن بودند.

در بیانیه حزب الله آمده است که شهادت هنیه، بر عزم و اصرار مقاومان مجاهد در همه میدان های مقاومت برای تداوم راه جهاد می افزاید و اراده آنها برای مقابله با دشمن صهیونیستی قاتل زنان و کودکان و عامل کشتار جمعی در غزه و تجاوز به سرزمین فلسطین و مقدسات امت را قوی تر می کند.

حزب الله ضمن ابراز همدردی با حماس بابت فقدان این فرمانده بزرگ و اعلام خشم از جنایت های دشمن، بیان کرد که افتخار می کند فرماندهان مقاومت در شهادت از مردم و مجاهدان خود پیشی می گیرند و اطمینان دارد که وعده الهی برای پیروزی بندگان مومن مجاهد خود، محقق می شود.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا