سیاسی

دستگیری 3 تروریست در استان‌های مختلف عراق

نیروهای امنیتی عراق توانستند 3 تروریست را در مناطق مختلف کشور دستگیر کنند.

میدل ایست نیوز: دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز چهارشنبه از دستگیری 3 تروریست و انهدام چند مخفیگاه تروریستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای این دستگاه توانستند یکی از تروریست ها را در استان کرکوک و تروریست دیگر را در استان الانبار دستگیر کنند.

این دستگاه افزود در چارچوب وظایف هماهنگی و همکاری با دستگاه های امنیتی مختلف، نیروهای این مرکز، با همکاری دستگاه اطلاعات ملی عراق در نینوا عملیات دستگیری علیه یکی از افراد سازمان تروریستی داعش را در شهر موصل اجرا و انبار تسلیحات و تجهیزات تروریست ها را در همان استان منهدم کردند.

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق عنوان کرد: با هماهنگی دستگاه امنیت ملی عراق در استان دیالی، تفتیش و تخریب یکی از مخفیگاه های متروکه در المقدادیه اجرا شد.

این دستگاه تاکید کرد نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم و دیگر نیروهای امنیتی بر اساس داده های اطلاعاتی، در راستای نابودی بقایای داعش در استان های مختلف عراق به عملیات کیفی و پیش دستانه تدوین شده خود ادامه می دهند.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جست‌وجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می دهند.

گفتنی است عناصر باقی مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا