خبر اولسیاسی

دبیرکل حزب الله:
دشمن باید منتظر پاسخ قطعی ما و انتقام شریفان امت باشد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که اسرائیل باید بداند ایرانی ها معتقدند که پس از ترور شهید هنیه که میهمان ایران بود، شرف آنها هدف قرار گرفته است.

میدل ایست نیوز: حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه در مراسم تشییع، فؤاد شکر، از فرماندهان برجسته حزب الله که توسط رژیم صهیونیستی ترور شد، سخنرانی کرد.

به گزارش المنار، وی گفت که هدف اساسی دشمن، ترور شهید فؤاد شکر بود به همین خاطر ساختمانی پر از ساکنان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داد که منجر به شهادت 7 غیر نظامی و ده ها مجروح شد که اغلب آنها از زنان و کودکان هستند.

نصر الله گفت که دشمن، حمله به ضاحیه را پاسخ به حادثه مجدل شمس دانست و اعلام کرد که محسن شکر قاتل کودکان در مجدل شمس است.

وی افزود که ما مسئولیت خود در این حمله را رد کردیم و تحقیقات داخلی ما بر این مساله تاکید می کند.

نصر الله درباره به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران نیز گفت که گمان می کنند اسماعیل هنیه را در تهران خواهند کشت و ایران ساکت خواهد ماند؟

دبیرکل حزب الله گفت که اسرائیل باید بداند ایرانی ها معتقدند که پس از ترور شهید هنیه که میهمان ایران بود، شرف آنها هدف قرار گرفته است.

نصر الله خطاب به دشمن گفت که کمی بخندید اما بسیار خواهید گریست، شما نمی دانید از چه خطوطی عبور کردید و چه نوع حمله ای را انجام دادید.

وی افزود که دشمن باید منتظر انتقام شریفان این امت باشد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که کسی که می خواهد اوضاع در منطقه وخیم نشود، باید برای توقف حملات به غزه تلاش کند.

وی درباره پاسخ مقاومت به ترور فؤاد شکر گفت که این پاسخ قطعی و غیر قابل مذاکره است و دشمن باید منتظر پاسخ قطعی ما باشد که میان ما و آنها روزها و میدان قرار دارد.

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا