سیاسی

واکنش نائب رئیس پارلمان عراق به شهادت فرمانده برجسته حزب‌الله

نائب رئیس پارلمان عراق به شهادت فرمانده برجسته حزب‌الله لبنان در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: محسن المندلاوی نائب رئیس پارلمان عراق به شهادت فرمانده برجسته حزب‌الله در حمله سه شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری عراق، محسن المندلاوی، شهادت «فؤاد شكر» فرمانده حزب الله را در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت تسلیت گفت.

المندلاوی در شبکه ایکس نوشت: شهادت فرمانده بزرگ، فواد علی شکر در حمله صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را به مقاومت اسلامی لبنان «حزب الله» و تمام رزمندگان و شرافتمندانی که در سنگر قدس قرار دارند،تبریک و تسلیت می گویم.

وی افزود خون فرماندهان و رزمندگانی که در جبهه های مختلف رویارویی با دشمن ریخته می شود، قطعا به ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی از منطقه منجر خواهد شد.

المندلاوی گفت که ما از امام حسین علیه السلام آموختیم که چگونه خون بر شمشیرهای ظالمانه پیروز می شود.

گفتنی است که حزب الله لبنان شامگاه چهارشنبه در بیانیه ای، شهادت فؤاد شکر، معروف به سید محسن از فرماندهان برجسته این گروه را رسما اعلام کرد.

حزب الله ضمن تبریک و تسلیت شهادت فؤاد شکر، اعلام کرد که موضع سیاسی این گروه نسبت به این حمله و جنایت را حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله روز پنجشنبه(امروز) اعلام خواهد کرد.

پیش از این خبرنگار المیادین در بیروت گفت که یک پیکر کشف شده که نشان می دهد ممکن است متعلق به فؤاد شکر، از فرماندهان حزب الله باشد.

 

منبع
خبرگزاری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا