سیاسی

تهدید فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه لبنان

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، لبنان را به حمله زمینی گسترده و انجام ترورهای بیشتر تهدید کرد.

میدل ایست نیوز: پس از ترور فواد شکر از فرماندهان میدانی حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، لبنان را به حمله زمینی و انجام ترورهای دیگر در بیروت تهدید کرد.

به گزارش رای الیوم، پس از آنکه اسرائیل اعلام کرد فؤاد شکر یکی از فرماندهان برجسته حزب الله را در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت ترور کرد، هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش این رژیم هنگام سرکشی به مانور نظامی ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، لبنان را به حمله زمینی و انجام  ترورهای بیشتر در بیروت تهدید کرد.

وی افزود، روز گذشته فرصتی دست داد تا فؤاد شکر بالاترین شخصیت نظامی حزب الله را  به قتل(شهادت) برسانیم. او بسیار به حسن نصرالله نزدیک بود و در واقع همه امور نظامی را برایش هماهمنگ می کرد. فؤاد شکر دیگر وجود خارجی ندارد، ولی ما همچنان نخواهیم گذاشت حضور حزب الله در مرزها ادامه یابد و حضور آنها در فاصله 200 متری المطله یا شتولا یا راس الناقوره را تحمل نخواهیم کرد.

وی گفت که ارتش اسرائیل می داند چطور باید عمل کند و به دریچه مشخصی در یکی از محله‌های بیروت برسد و همچنین چگونگی حمله به یک نقطه مشخص در زیر زمین را می داند. ما می دانیم چطور عملیاتی را در داخل (لبنان) با قدرت و نیروی زیاد اجرا کنیم و شما در حال انجام تمرین نظامی برای چنین کاری هستید.

منبع
رای الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا