خبر اولسیاسی

هشدار شین بت به نتانیاهو و وزرای رژیم صهیونیستی: جانتان در خطر است

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو و دیگر وزرای کابینه هشدار داد که جان آنها در خطر است و از رفتن به مکان‌های ناامن پرهیز کنند.

میدل ایست نیوز: سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شین بت» یا «شاباک» دستوراتی فوری خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر و سایر وزرا مبنی بر در خطر بودن جان آنها صادر کرد و به آنها هشدار داد در مکان‌هایی که از استحکامات لازم برخوردار نیست، حضور پیدا نکنند.

به گزارش المصری الیوم، هشدارهای «شین بت» در بحبوحه افزایش تنش‌ها در منطقه و پس از دو عملیات تروریستی اسرائیل یعنی ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین «حماس» در تهران، پایتخت ایران و ترور فؤاد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان در یک بمباران هوایی مطرح می‌شود.

در همین حال یک نشریه امریکایی تاکید کرد، دولت بایدن رئیس جمهور امریکا متقاعد شده است که ایران در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به اسرائیل حمله خواهد کرد که این امر نشان از ناامیدی بایدن و دستیاران ارشدش از اوضاع کنونی منطقه است.

گفتنی است بر اساس گزارش اکسیوس، دولت جو بایدن، نگرانی خود را از دشواری بسیج ائتلاف بین المللی و منطقه ای برای کمک به اسرائیل برای دفع حمله احتمالی ایران ابراز کرده است.

منبع
المصری الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا