خبر اولسیاسی

امارات از کشف برنامه‌های سری احیای شاخه اخوان المسلمین در این کشور خبر داد

امارات متحده عربی از کشف فعالیت‌های یک سازمان سری وابسته به اخوان المسلمین خبر داد که آنها را در زمره سازمان‌های تروریستی قرار داده است.

میدل ایست نیوز: امارات متحده عربی از شناسایی و کشف طرح و توطئه احیای یک سازمان وابسته به اخوان المسلمین در این کشور خبر داد که عوامل آن در خارج از کشور به عضو گیری مشغول بودند.

به گزارش الشرق الاوسط، امارات متحده عربی از کشف یک سازمان سری در این کشور خبر داد که توسط اعضای فراری سازمان «دعوه الاصلاح» وابسته به اخوان المسلمین شاخه امارات تشکیل شده بود و به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر فعالیت می کرد در حالیکه امارات، این سازمان را در زمره سازمان های تروریستی طبقه بندی و در سال 2013 دستور انحلال آنرا صادر کرده بود.

خبرگزاری امارات در این باره گزارش داد دستگاه‌های امنیتی این کشور در حال ردیابی اعضای فراری« دعوه الاصلاح» بودند که در سال 2013 حکم غیابی علیه آنها صادر شده است و در روند تحقیقات موفق به رصد فعالیت های دو گروه از اعضای این سازمان شدند که در خارج از کشور با یکدیگر ملاقات می کردند و در حال عضو گیری برای تشکیل یک سازمان جدید بودند و برای رسیدن به این مقصود از داخل امارات و خارج از آن پول دریافت کردند.

مقامات اماراتی اعلام کردند بررسی ها حاکی از این است که این سازمان با سایر گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی ائتلاف کرده تا از طریق بخش‌های رسانه‌ای، اقتصادی و آموزشی با آنها همکاری و ارتباط خود را تقویت کند تا بتواند به بودجه مورد نیاز، تثبیت حضور خود و تقویت ابزارهای حفاظتی در خارج از کشور و در نهایت رسیدن به اهداف خود دست یابد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا