سیاسی

رایزنی وزیر خارجه بحرین و باقری درباره اوضاع منطقه‌

وزیر خارجه بحرین و سرپرست وزارت خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی درباره اوضاع منطقه و تلاش‌ها با هدف کاهش شدت تنش تبادل نظر کردند.

میدل ایست نیوز: عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین و علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه ایران، تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری بحرین، الزیانی و باقری در این گفت‌وگو درباره اوضاع منطقه و تلاش‌ها با هدف کاهش شدت تنش در منطقه و جلوگیری از تشدید آن در راستای جلوگیری از گسترش دامنه درگیری و جنگ، به تبادل نظر پرداختند چرا که این امر پیامدهای جدی بر صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای و منافع ملت‌های منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه بحرین در ادامه بر موضع حمایتگرانه کشور خود در ضرورت آتش بس فوری در نوار غزه و حفاظت از غیرنظامیان و تسهیل رساندن کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان تاکید و برای جمهوری اسلامی ایران ثبات، توسعه و شکوفایی دائمی آرزو کرد.

از طرفی دیگر سرپرست وزارت خارجه ایران، ضمن قدردانی از تماس تلفنی الزیانی و تداوم هماهنگی و رایزنی میان دو طرف در خصوص تحولات منطقه‌ای، به مشارکت نماینده بحرین در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران اشاره و برای این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی کرد.

منبع
خبرگزاری بحرین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا