سیاسی

مشاور بن زاید:
تنها راه پایان چرخه خشونت در منطقه تشکیل کشور مستقل فلسطین است

مشاور رئیس امارات تاکید کرد سیاست به تعویق انداختن تشکیل کشور فلسطین با شکست روبرو شده و هیچ چیزی جز حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین نمی‌تواند به چرخه خشونت در منطقه پایان دهد.

میدل ایست نیوز: مشاور رئیس امارات، درباره پیامدهای به تعویق انداختن تشکیل کشور مستقل فلسطینی هشدار داد و تاکید کرد سیاست به تاخیر انداختن تشکیل کشور فلسطین شکست خورده است.

به گزارش روسیا الیوم، انور قرقاش، مشاور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی، خواستار اعتراف به شکست سیاست به تعویق انداختن تشکیل کشور فلسطینی شد و بر اولویت دادن به برقراری فوری آتش بس تاکید کرد.

انور قرقاش با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: هیچ صدای عاقلی نمی تواند جز بر اولویت دادن به متوقف کردن فوری جنگ در غزه و پایان دادن به چرخه خشونت، تشدید تنش های منطقه ای و منطق تهاجم و تجاوز تاکید کند ضمن آنکه باید اذعان کرد سیاست مهار و به تعویق انداختن تشکیل کشور مستقل فلسطینی با شکست روبرو شده است.

قرقاش تاکید کرد: هیچ جایگزینی برای راه واقعی و تضمین کننده حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین وجود ندارد چرا که تنها این موضوع است که می تواند چرخه بی ثباتی در منطقه را بشکند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا