اجتماعی

محاکمه اعضای باند مخوف «بهلول» در امارات

امارات اعضای یک باند جنایتکار معروف به «باند بهلول» را که با ایجاد رعب و وحشت به زورگیری و سرقت مبادرت می کردند، محاکمه کرد.

میدل ایست نیوز: امارات متحده عربی اعضای یک باند جنایتکار را که برای شهروندان و قربانیان خود رعب و وحشت ایجاد می کردند، محاکمه کرد.

به گزارش الشرق الاوسط، «حمد الشامسی» دادستان کل امارات متحده عربی، دستور محاکمه اعضای یک باند جنایتکار سازمان یافته را  که در بین مردم بویژه  قربانیان خود رعب و وحشت ایجاد می کردند، صادر کرد.

اعضای این باند که پرونده آنها بعد از 7 ماه تحقیق، به دایره امنیت کشور در دادگاه استیناف فدرال ابوظبی ارجاع شده است، به ارتکاب جنایاتی متهم هستند که به امنیت کشور آسیب زده و در سلامت و نظم و آرامش عمومی جامعه اختلال ایجاد کرده است.

این منبع افزود: بر اساس تحقیقات دادستانی، بیش از یکصد متهم در تشکیل، مدیریت و عضویت در این باند مخوف و  تبهکارانه به نام «باند بهلول» نقش داشته‌اند و به انجام اقدامات غیرقانونی، اخاذی و جمع‌آوری وجوه نامشروع و تقسیم پول‌ها بین خود مبادرت می‌کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری امارات (وام)، این باند با اعمال کنترل و گسترش نفوذ در مناطق تحت فعالیت خود و ترویج و تبلیغ اقدامات مجرمانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای گوناگون و سلاح‌های غیر قانونی به ایجاد رعب و هراس در دل قربانیان به قصد سرقت و زورگیری اقدام می‌کردند.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا