خبر اولسیاسی

واکنش آیت‌الله العظمی سیستانی به ترور اسماعیل هنیه

دفتر آیت الله العظمی سیستانی در بیانیه‌ای با اشاره به ترورهای اخیر رهبران مقاومت توسط رژیم صهیونیستی نوشت: رژیم اشغالگر با این حملات، حاکمیت برخی از کشورهای منطقه را نقض کرده است و گسترش درگیری منجر به نتایج فاجعه باری در کشورهای مختلف منطقه خواهد شد.

میدل ایست نیوز: دفتر آیت الله العظمی سیستانی، مرجع عالیقدر دینی در نجف اشرف، جنایت بزرگ ارتش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مدرسه التابعین که پناهگاه آوارگان بود و منجر به شهادت و مجروح شدن شمار زیادی از غیرنظامیان بی‌گناه شد را محکوم و اعلام کرد که این جنایت هولناک به سلسله جنایت‌های پی در پی از بیش از 10 ماه گذشته افزوده می‌شود.

به گزارش السیاسة نیوز، در بیانیه دفتر آیت الله العظمی سیستانی آمده است که اخیرا عملیات ترور خائنانه ای در هدف قرار دادن فرماندهان برجسته در مقاومت در برابر رژیم اشغالگر انجام شده و شهادت شماری از آنها را در پی داشته و رژیم صهیونیستی با این حملات، حاکمیت برخی از کشورهای منطقه را نقض کرده است و اینگونه خطرات وقوع درگیری‌های گسترده را افزایش داده که خدای ناکرده در صورت وقوع، منجر به نتایج فاجعه باری در کشورهای مختلف منطقه خواهد شد.

دفتر آیت الله سیستانی اعلام کرد که کلمات از محکوم کردن این جنایت‌های مفتضحانه که توسط انسان‌های وحشی که عاری از هرگونه ارزش‌های انسانی و اصول والا هستند، انجام شده، عاجز است.

مرجع عالیقدر دینی اشاره کرد که متاسفانه آنها از حمایت نامحدود شماری از کشورهای بزرگ برخوردار هستند که مانع از اجرای قوانین بین المللی ویژه مرتکبان جنایت‌های ضد بشریت می‌شود.

دفتر آیت الله العظمی سیستانی ضمن درخواست مجدد از جهان برای ایستادگی در برابر این توحش فجیع و جلوگیری اجرای طرح‌های نیروهای اشغالگر برای آزار و اذیت بیشتر ملت فلسطین، به طور خاص از ملت‌های اسلامی خواست برای فشار با هدف توقف کشتار جمعی در غزه عزیز و کمک بیشتر به ساکنان بزرگوار آن، همراهی و همبستگی کنند.

منبع
السیاسة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا