سیاسی

اردن حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه اردن ضمن آنکه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در غزه که آوارگان فلسطینی را در خود جای داده بود، محکوم کرد، این جنایت را نقض آشکار قواعد قانون بین‌المللی به شمار آورد.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه اردن با شدیدترین لحن بمباران مدرسه «التابعین» در محله الدرج در شهر غزه، توسط رژیم صهیونیستی در بامداد امروز که منجر به شهادت بیش از 100 فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر شده است را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری اردن، این وزارتخانه جنایت جدید رژیم صهیونیستی را نقض آشکار قواعد قانون بین المللی و پیشبرد حمله برنامه ریزی شده  علیه غیرنظامیان و پناهنگاه های آوارگان به شمار آورد.

سفیان القضات سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن نیز تاکید کرد کشورش تداوم نقض قانون بین المللی و قانون انسان دوستانه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم می کند.

القضات بیان کرد این حمله در زمانی که میانجیگران تلاش می کنند تا مذاکرات در زمینه معامله ای که منجر به آتش بس شود را از سر بگیرند، بیانگر تلاش دولت «اسرائیل» برای جلوگیری از این تلاش ها و شکست آن است.

وی تاکید کرد در سایه تداوم نقض برنامه ریزی شده قانون بین المللی توسط دولت اسرائیل، جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت باید مسئولیت خود برای توقف فوری تجاوز اسرائیل به غزه، توقف نقض مداوم و پایدار قانون بین المللی توسط این رژیم و پاسخگو کردن مقامات آن را بر عهده بگیرد.

منبع
خبرگزاری اردن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا