سیاسی

در سایه تنش‌های منطقه
بازدید رئیس ستاد کل ارتش کویت از پایگاه‌های نظامی این کشور

رئیس ستاد کل ارتش کویت ضمن بازدید از پایگاه‌های نظامی کشور خود، بر ضرورت حفظ نهایت آمادگی و هوشیاری نیروهای ارتش تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: در سایه وجود تنش های منطقه ای و تهدیدهای متقابل میان ایران و رژیم صهیونیستی، بندر المزین، رئیس ستاد کل ارتش کویت در چارچوب تلاش های خود برای اطمینان از آمادگی کامل نیروهای مسلح، از پایگاه دریایی «محمد الاحمد» و «تیپ 94 مکانیزه صالح المحمد» کشور بازدید کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، المزین در بازدید از مراکز مذکور، بر ضرورت حفظ بالاترین حد آمادگی و هوشیاری و نیز اهمیت تداوم تلاش جدی برای حفظ امنیت کشور تاکید و از تلاش های نیروهای ارتش کویت قدردانی کرد.

با تشدید فزاینده تنش منطقه ای و احتمال کشیده شدن منطقه به جنگ، به علت تجاوز مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش کویت آمادگی های خود را ارتقا می دهد.

در آغاز ماه جاری حمد الصقر سخنگوی رسمی وزارت دفاع کویت تاکید کرد کشورش اجازه نداده و نخواهد داد که از حریم هوایی و خاک کشورش برای انجام حمله به هر یک از کشورهای برادر و دوست استفاده شود.

در 7 اوت، دولت کویت با پیش بینی تحولات نظامی منطقه، خواستار اقدامات پیش دستانه و آمادگی برای هر گونه احتمالات در حوزه نظامی و امنیتی شد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا