سیاسی

رعب‌افکنی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در لبنان

رژیم صهیونیستی همزمان با ارتکاب جنایات گسترده در نوار غزه، جنگ روانی و هراس‌افکنی علیه لبنان را نیز تشدید کرده است.

میدل ایست نیوز: رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید حملات خود در نوار غزه، برای ساکنان بیروت پایتخت لبنان نیز به شیوه های گوناگون رعب و وحشت ایجاد می کند.

به گزارش الشرق الاوسط، جنگنده های اسرائیلی عصر روز گذشته دو بار دیوار صوتی را بر فراز بیروت پایتخت لبنان شکستند و این کار را در مناطق مختلف از جمله در ضاحیه جنوبی نیز چندین بار انجام دادند که منجر به شکستن بسیاری از شیشه های ساختمان ها شد.

این منبع نوشت: هواپیماهای اسرائیلی بر فراز کاخ ریاست جمهوری لبنان در منطقه « بعبدا» در شرق بیروت نیز در ارتفاع تقریبا پایین به پرواز درآمدند به طوریکه با چشمان غیر مسلح قابل رویت بودند و این در حالی است که کاخ ریاست جمهوری لبنان از زمان پایان دوره ریاست میشل عون، رئیس جمهور سابق در اکتبر 2022 خالی مانده است.

از سوی دیگر این رژیم همزمان با تدارک و آماده شدن حزب الله لبنان برای پاسخ به ترور فؤاد شکر از فرماندهان خود در حومه بیروت، حملات ایذایی به پایتخت را دو چندان کرده است.

در همین حال نمایندگان حزب الله تاکید کرده اند به ترور فواد شکر، جدای از موضوع مذاکرات مبادله اسرا در نوار غزه پاسخ خواهند داد.

علی فیاض از نمایندگان این حزب در پارلمان تاکید کرد: مقاومت بدون توجه به احتمالات و عواقب، پاسخ عبور دشمن از خطوط قرمز در ترور فواد شکر در قلب ضاحیه جنوبی را خواهد داد.

منبع
الشرق الاوسط

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا