اجتماعی

اعطای کمک مالی به 691 خانوار آواره عراقی

وزارت مهاجرت و امور مهاجران عراق به خانوارهایی که به تازگی از اردوگاه‌های آوارگان به مناطق اصلی خود در سنجار بازگشته‌اند، کمک مالی 4 میلیون دیناری اعطا کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت مهاجرت و امور مهاجران عراق در بیانیه ای اعلام کرد به دستور ایوان فائق جابرو، وزیر مهاجرت و امور مهاجران عراق، این وزارتخانه کمک مالی ویژه بازگشت آوارگان را میان 691 خانواده ای که به تازگی از اردوگاه های آوارگان به مناطق مسکونی اصلی خود در منطقه سنجار در استان نینوا بازگشتند، توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در بیانیه مذکور آمده است که نیروهای این وزارتخانه در راستای انجام توصیه های هیئت دولت عراق، در روزهای آتی، کمک مالی به مبلغ 4 میلیون دینار برای هر خانوار را میان خانواده هایی که به تازگی به سنجار بازگشتند، توزیع خواهد کردند.

گفتنی است امروز دوشنبه، وزارت مهاجرت و امور مهاجران عراق پس از همکاری های صورت گرفته از جانب دولت اقلیم کردستان در راستای اجرای برای دولت عراق در خصوص پایان دادن به پرونده آوارگان و بستن اردوگاه ها، تصمیم گرفت دادخواست اقامه شده در برابر دادگاه عالی فدرال علیه دولت اقلیم کردستان در خصوص اجرای تصمیم هیئت دولت در زمینه مذکور را به حالت تعلیق درآورد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا